worldwidee

هیئت رئیسه اتاق اصناف قم امروز از مجتمع بازار سلام قم بازدید کرده و در جریان اقدامات انجام شده و ابعاد این پروژه قرار گرفتند.
آقای احمدلو رئیس اتاق اصناف در حاشیه این بازدید، امکانات، برنامه ریزى ها، فضاى مناسب، و مشاعات این مجموعه تخصصی را قابل قدردانى دانسته و از مدیران و سازندگان بازار سلام تقدیر کرد. وى تاکید کرد: از سازنده این مجتمع ، اقاى حاج سید ماشاءاله ساداتی با عنایت به سابقه و تجربه خوب در ۴٠ سال گذشته، انتظار و توقع نیز همین شیوه ساخت و ساز و با برنامه مى رفت و خوشبختانه برنامه ریزی ها و فعالیت های صورت گرفته در این مجتمع همه در مسیر موفقیت می باشد و آینده خوبی نیز برای بازار سلام پیش بینی می شود.
رئیس اتاق اصناف استان قم ضمنا تاکید کرد که امیدواریم، خیابان ۲۶ متری استاد فقیهی در کنار پروژه بازار سلام نیز در اسرع وقت بازگشایی شود تا زمینه رفت و آمد مناسب و استاندارد و پارکینگ این منطقه نیز مهیا گردد.
خاطر نشان مى سازد مجتمع بازار سلام ، واقع در بزرگراه عماریاسر در ۱۳ طبقه در حال راه اندازی می باشد که شامل ۴ طبقه واحد های تجاری تخصصی موبایل و کالاى دیجیتال ، یک طبقه رستوران و فود کورت ، یک طبقه شهربازی دیجیتال ، یک طبقه هایپر مارکت دیجیتال و یک طبقه تالار فرهنگی و نمایش می باشد.
همچنین با توجه به حضور این پروژه در بافت مرکزی قم ، ۵ طبقه پارکینگ هم در این مجموعه در نظر گرفته شده است.